Obserwatorzy

poniedziałek, 20 lutego 2012

Poniedziałkowo

Ostatnio zaczęłam się interesować na razie tylko teoretycznie kaligrafią. Stwierdziłam, że taka umiejętność przyda się do robienia napisów na kartkach lub pisaniu życzeń. Bardzo lubię pisać piórem i nawet mam ich kilka. Jako dziecko uczyłam się pięknie pisać piórem i stalówką lecz z czasem zaniechałam tej umiejętności, ale teraz chciałabym sobie przypomnieć. Za sprawa koleżanek z pergaminart postanowiłam spróbować i poćwiczyć.
Zaopatrzyłam się już w obsadki i stalówki

Trzeba jeszcze zdobyć papier z odpowiednim liniałem

I tak zaczęło się moje poszukiwanie programu komputerowego, który oszczędziłby mój czas spędzony na ręcznym, równiutkim kreśleniu linii na kartce... I wreszcie znalazłam Graph paper printer 4.21



Program ma wiele zastosowań więc może się przydać nie tylko do kaligrafii.

Na dziś to tyle mam nadzieję, że i wam przyda się ten mały program. pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Widzę, że Ania zaraża :D Bardzo ciekawa jestem efektów również w Twoim wykonaniu :)
    I dziękuję za zwrócenie uwagi na ten program, rzeczywiście interesujący, zaraz przestudiuję jego możliwości!

    OdpowiedzUsuń
  2. PS Ewuniu, zastanów się nad wyłączeniem tej weryfikacji obrazkowej. Do nas roboty nie zaglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Madziu ... mam nadzieję że teraz już będzie OK. A mnie kaligrafią zaraziła Lidzia z pergaminart... sama jestem ciekawa co z tego mi wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu znam ten program jak jeszcze działało stare forum pergaminartu dałam go dziewczynom.Możliwe że ciebie jeszcze nie było wówczas.Tak jest fajny ,ma wiele możliwości.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).