Obserwatorzy

sobota, 28 stycznia 2012

Sobotnio i nadal bardzo zimowo...

Jak nie piszę, to nie piszę :) albo zjawiam się dzień po dniu. Właśnie kończy się wymianka na pergaminart w której brałam udział. Zabawa nosiła tytuł "Mix z sercem na kartce", a polegała na tym, że należało przygotować :
kartkę o wym. 19 x 10 cm
1 Twinchies 5x5 cm
1 Trinchies 7,5 x7,5 cm
4 calineczki 2,5 x 2.5 cm
2 moos 2,8 x 7 cm
to było obowiązkowe, reszta dowolna i wszystko zapakować do kopert i przesłać do swojej pary, a następnie z tych elementów przygotować kartkę. Każda z nas również z elementów, które sama przygotowała powinna ułożyć projekt karteczki w/g własnego pomysłu i zrobić jej zdjęcie. Na koniec na forum mogłyśmy porównać swoje projekty i gotowe kartki. Losowane były pary, moją parą była Ula - babciaula.
Na początku projekt wydał mi się trudny, ale przecież to tylko zabawa :) choć nieźle trzeba było się nakombinować :)
Oto co dostałam od Uli
a tak Ula ulżyła te elementy
A ja z tych smych elementów ułożyłam nieco inną kompozycję :)
Teraz czas na moje elementy na kartke przygotowane dla Uli
i moje projekty ... co z nich możnaby ułożyć ;)

tu zapomniałam ułożyć cyrkonie :(

A tak z moim galimatiasem poradziła sobie Ula.

Cała zabawa była super, a dla mnie tym bardziej że poradziłam sobie z wykonaniem do niej pergaminowych elementów. Teraz zbieram się do zrobienia lampionika na kolejne wyzwanie w prgaminart
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i do miłego :)

4 komentarze:

  1. To prawda, zabawa super, a z galimatiasu wyszły piękne wersje karteczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zabawa, interesujące układanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You have a very beautiful blog, Ewa!! I like this challenge and it looks like great fun!! Bravo!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za odwiedziny i miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).