Obserwatorzy

piątek, 27 stycznia 2012

Piątkowo i zimowo...prośba o pomoc dla Marcelka !!!

Witam... WOŚP zagrał zebrał miliony i dobrze, niech za rok zagra znowu dla wszystkich potrzebujących.
W Polsce jest jednak wiele dzieci potrzebujących, które z rożnych powodów nie mogą skorzystać z pomocy rożnego rodzaju programów czy fundacji. Ich opiekunowie i rodzice sami muszą zadbać o to by zebrać jak największą ilość pieniędzy, aby móc pomóc swojemu choremu dziecku.Nie jestem jednak zwolennikiem ludzi krążących od domu do domu z karteczką i proszących o pomoc, bo zbyt wiele jest przypadków nieuczciwych zbiórek na rzekomo szlachetny cel.
Dlatego jestem zwolennikiem zorganizowanej zbiórki pieniędzy i zdecydowałam się na swoim blogu poprosić tych którzy tu zaglądają o pomoc dla Marcelka którego dotknęła choroba nowotworowa.
Teraz Marcelek jest na sterydach i po operacji, ale zanikają u niego płytki krwi a lekarze nie wiedzą co dalej i próbują, a leki niestety coraz droższe więc kto tylko może pomaga... nawet drobne sumy wpłacone na podane konto mają wielkie znaczenie w ratowaniu życia Marcelka Dziękuję

Ja też niestety ostatnio choruję... pogoda była paskudna i teraz walczę z wirusem, który zaatakował moje i tak już chore stawy, więc siedzę w domu, czasem buszuje po internecie zaglądam na wasze blogi choć nie zawsze zostawiałam ślad mojej wizyty bo i pisać było mi trudno... Już jest nieco lepiej.
Dziś pokażę tyko moją skromna karteczkę pergaminową z efektem śniegu, ktorą zrobiłam jakiśczas temu na wyzwanie z pergaminart.pl
Na dzisiaj to wszystko... dziękuję za odwiedziny i do kolejnego wpisu już wkrótce :)

3 komentarze:

  1. Ewuniu, piękna karteczka.
    Życzę dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś, piękna praca :)
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia i odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).