Obserwatorzy

niedziela, 25 grudnia 2011

Święta, święta....

Wigilijny wieczór to... wspomnienia... wspomnienia. Ile ich w życiu, ale najmilsze są te z wieczerzy wigilijnej. Wtedy nawet ci nieobecni są wśród nas. Przywoływani w naszej pamięci, wtopieni mocno w serce. Biały opłatek nas łączy, bo dzień ten to święto wielkiej miłości. W dniu tym nasze serca, w których tkwi jakaś zadra przebaczają, jeżeli trzeba zapomnieć zapominają. W moim domu tego roku nie było zbyt wiele osób przy Wigilijnym stole, ale dzięki wynalazkowi takiemu jak Skype mogliśmy być w większym gronie i chociaż w ten sposób gościć u dzieci a one u nas... :) Zauważyłam że jak człowiek się starzeje to choinka ... jakby nieco się kurczy... moja w tym roku jest naprawdę malutka ;)


Ale zawisła na niej ta wspaniała bombka, którą wykonała Marysia z Mielca - koleżanki z forum Pergaminart Dziękuję Marysiu  :)

Przywędrowały do mnie w tym roku również przepiękne kartki Świąteczne ręcznie wykonane a w nich mnóstwo ciepłych i serdecznych życzeń za które również bardzo wszystkim koleżankom z w/w forum Dziękuję!!!

Również dotarł do mnie piękny prezent od forumowego Mikołaja :)

A tak z bliska wygląda śliczna karteczka, wydziobana w pergaminie z narysowanym Mikołajem, dołączona do psiaka i słodkości...

Ja w tym roku nie zrobiłam zbyt wiele pergaminowych karteczek... jedynie takie symboliczne :(






z choineczkami... poleciały do koleżanek z Pergaminartu . Dla pozostałych koleżanek również z tego forum zrobiłam papierkowe karteczki, te łatwiej mi się robiło, bo nie wymagają aż takiej precyzji , a moje ręce jeszcze nie bardzo się nadają do bardzo precyzyjnego dziobania...







Mam nadzieję że spodobały się obdarowanym ;)
Ale się rozpisałam... to chyba dlatego, że Święta i mam więcej czasu... :))

3 komentarze:

  1. śliczne są wszystkie, a jedna jest moja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś się dzieje z Twoim blogiem...
    Wszystkiego najlepszego w 2012, wielu inspiracji, twórczej weny i kaski na zakupy scapowe :)
    Zapraszam na nowy blog i candy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny i życzenia :) Asiu już naprawiłam... to zniknięcie fotek było dziwne :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).