Obserwatorzy

niedziela, 2 października 2011

Już październik ;) - witam niedzielnie

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze wprawdzie ich niewiele, ale tym bardziej mnie cieszą :)
Wrzesień minął... i dobrze, bo obfitował  u mnie w niezbyt miłe wydarzenia zarówno w mojej pracy jak i  zdrowiu. Mam nadzieję, że październik będzie lepszy :)
Nie zrobiłam we wrześniu wiele, ale przecież moje rękodzieło to hobby, a nie praca zarobkowa więc cieszę się tym co powstało.
Dla koleżanki Tereni z pergaminart powstał ATCiak na wyzwanie wrześniowe "Muszelka"

W wolnej chwili zrobiłam też kolczyki dla moich dziewczynek - córki i synowej . Spodobała mi się technika haftowanych krzyżykami kolczyków jaką zobaczyłam w czasopiśmie "Twórcze inspiracje" , a oto co z tego wyszło ;)


Zrobiłam jeszcze jedną parę, tą jednak wg własnego wzoru i w moich ulubionych nieco jesiennych kolorach...
Na koniec zdjęci moich storczyków, to moje drugie hobby... równie czasochłonne, ale sprawia mi też wiele radości :)

Większość obecnie odpoczywa , ale rosną listki, korzonki i pędziki... zakwitną bliżej zimy.

2 komentarze:

  1. muszelki i kolczyki są śliczne. Ten zielony kącik bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Storczyki śliczne,kolczyki również,pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).