Obserwatorzy

poniedziałek, 5 września 2011

Po wakacjach... Poniedziałkowo

Dawno tu nie zaglądałam i nic nie pisałam, ale tak naprawdę to nawet nie wiem kiedy minęły te wakacje :( ...szkoda
W ostatni weekend wakacji udało mi się zrealizować moje marzenie ... i spotkałam się z kilkunastoma koleżankami z forum pergaminart na zjeździe w miejscowości Podłęż. Było super... Miejsce, pogoda i towarzystwo na 6+ szkoda tylko, że tak krótko. Już czekam na kolejne spotkanie za rok.
 

 

 


Samo miejsce jest urocze, ciche i oddalone od cywilizacji, choć nie pozbawione wygód z nią związanych :). W sam raz na wyciszenie i wypoczynek, może tylko dojazd nieco utrudniony, ale ja miałam to szczęście, że mogłam tam dojechać samochodem dzięki uprzejmości Marysi ... jednej z forumowych koleżanek, za co jestem jej ogromnie wdzięczna.

W czasie zjazdu mogła uczestniczyć w zajęciach jakie przygotowały koleżanki m.in. robienie biżuterii z sutaszu pod czujnym okiem Oli z materiałów za-sponsorowanych przez Jolusię - Alojka i nauce cieniowania twarzy pod czujnym okiem Osiołka - Ady. Moje czynne uczestnictwo było nieco ograniczone przez moją chorobę, ale za to pilnie obserwowałam... Po powrocie wcieliłam swoją wiedzę w czyn i powstał taki portrecik... może niezbyt doskonały, ale cóż nie od razu Kraków zbudowano :) 
t

Na sutasz też przyjdzie czas...
A przed zjazdem powstały dwie karteczki ...tym razem papierkowe z przeznaczeniem na ślub .... 



I ATCiak do wymianki na pergaminart dla Tereni zatytułowany "TRYPTYK"... w moim przypadku to forma parawniku z pergaminu.

To tyle tym razem ... dziękuję wszystkim za odwiedziny i zapraszam ponownie do odwiedzin... :)

4 komentarze:

  1. Ślicznie wygląda portrecik ,karteczki super i tryptyk też. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Portrecik nic tylko podziwiać, kartki ślubne są piękne , tryptyk również.

    OdpowiedzUsuń
  3. That is beautiful, thanks for sharing!
    hey, Pixie dust paperie is giving away a Pixie Kit, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, piękne karteczki, ateciaczek super, a portrecik rewelacyjnie wymiziany :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).