Obserwatorzy

wtorek, 19 lipca 2011

Wakacyjny wtorek...

Po dłuższej przerwie zabrałam się za prace pergaminowe... nie mam jeszcze pożądanego wyczucia w nacisku narzędzi na kalkę, ale pomału mam nadzieję  nabiorę wprawy :) Kiedyś na pergaminart Beatka - Ataboh prowadziła kurs cieniowania dla uczestniczek... nie mogłam wziąć w nim udziału ... ale wzorek podpatrzyłam i teraz zrobiłam swoją wersję tej lilii ...


Nie wyszło tak jak bym chciała, ale i tak jest nie źle... Myślę że pomału wrócę do wprawy... :)

9 komentarzy:

  1. Ewuniu, wyszło pięknie :)
    Cudnie ją wycieniowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta lilia! I ładnie się prezentuje w skromnej rameczce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszła Ci lilia:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę że wam się podoba i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu a ja jestem dumna, że kursik się przydaje... i to z takimi efektami

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).