Obserwatorzy

sobota, 25 czerwca 2011

Pierwsza sobota lata i wakacji...

Dziękuję wszystkim za odwiedziny zwłaszcza tym co zostawiają po nich swój ślad...
Dawno mnie tu nie było, ale coś ostatnio wypadki nie chcą mnie omijać... Przeleżałam trochę w łóżku po rozległym poparzeniu II stopnia więc tym samym, nie mogłam nic tu napisać bo nawet siedzenie sprawiało mi ból... ale już jest OK więc nadrabiam zaległości.
W ostatnie wymianie ATC na Pergaminart zrobiłam ... gorsecik dla Madzi , bo taki był temat tej wymianki.


Poza tym zadbałam o swój balkon bo bardzo lobię rośliny i marzę o własnym ogrodzie, lecz na razie to tylko marzenia...



we wszystkim dzielnie asystuje mi mój czworonożny przyjaciel Baj...


W domowej kolekcji storczyków przybyła mi piękna Vanda i Perolic...



To tyle na dzisiaj z mojego podwórka... do następnego spotkania... pozdrawiam ciepło i życzę miłych ciepłych letnich dni...

5 komentarzy:

  1. Śliczny gorsecik i kwiaty piękne. Pozdrawiam i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu, gorsecik podoba mi się bardzo, ale wcale nie mniej Twoj balkonik. Pięknie masz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny gorsecik, wspaniałe kwiaty i zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorsecik śliczny :)
    Balkon podziwiam ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu, gorsecik pierwsza klasa ale balkonik z kwiatami jest cudny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).