Obserwatorzy

wtorek, 24 maja 2011

Wiosennie i wtorkowo...

Ależ dawno mnie ty nie było... ale tak się poskładało że nie miałam za wiele czasu, popsuł mi się aparat więc i zdjęć nie było... A tu wiosna w pełni słoneczko przygrzewa jak w lecie... i wszystko kwitnie... u nie też w domu i na balkonie kolorowo i wesoło... lubię tę porę roku... oto moje balkonowe truskaweczki ...

A w domu tez kwitną moje ulubione storczyki... to kolejne hobby któremu poświęcam sporo czasu... zwłaszcza ze po moim szpitalnym urlopie nie czuły się najlepiej..
 Cambria
 Cambria
 Dendrobium
 catleya


Pozostałe to zwykłe Phenalopsis. Jest jeszcze kilka kwitnących ale dopiero zaczynają więc może innym razem jak już zakwitną w pełnej krasie...

3 komentarze:

  1. Ewuniu, truskaweczki mniam, mniam, a storczyki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko dziękuję za odwiedziny...truskaweczki są smaczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne storczyki, zazdroszczę...miałam dwa i oba zmarnowałam gdy przekwitły :( Chyba źle się z nimi obeszłam... A truskaweczki - pyszności!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).