Obserwatorzy

środa, 25 maja 2011

Środowo i kalkowo...

Dziś nadrabiam zaległości ... między czasie nie zrobiłam wiele prac, ale pokarzę to co przygotowałam przeważnie biorac udział w wyzwaniach na forum pergaminart.pl
ATC na 05.2011 -"Nie lobię" 
To czego nie lubię to muchy... wszędobylskie, brzęczące natarczywe, czasem gryzące, roznoszące bakterie... naprawdę ich nie lubię . 

ATC na 04.2011 - "To lubię"
Natomiast co lubię... jest wiele rzeczy które lubię, ale najbardziej lubię storczyki, orchidee ... to moje hobby, mam ich około 30 rosną, kwitna niektóre pachną i cieszą oczy nawet w pochmurne dni...

I karteczka wyzwaniowa na maj 2011 -" Pergaminowe dyktando" 

Było to dość skomplikowane zadanie, nie było mapki a jedynie objaśnienie co i gdzie ma być umieszczone...no i oczywiście warunek wszystko z kalki... moje wyszło tak... a le była tez niespodzianka w postaci losowanej nagrody za udział w wyzwaniu... 
Już się cieszę, bo dostanę śliczna deseczkę ozdobioną techniką decoupage wykonaną przez jedna z forumowych koleżanek. Jak doleci to pokażę.  

4 komentarze:

  1. no fakt, dawno nie pokazalas nic na blogu a tu od razu 3 piekne prace. Much nie znosze, ale Twoja jest sliczna, a motywy z Magnolia uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu, piękne prace.
    Muszka przyleciała do mnie, jest tak śliczna,że nie potrafiłam jej wygonić z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, Beatko dziękuję za odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne prace:)mucha zrobiła na mnie piorunujące wrażenie:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).