Obserwatorzy

sobota, 30 kwietnia 2011

Polak Papież Jan Paweł II - Błogosławiony - 01.maj.2011...

Moje osobiste wspomnienia ...
Mając lat kilkanaście miałam okazję spotkać Kardynała Karola Wojtyłę podczas uroczystości poświęcania rozpoczętej budowy ówczesnego mojego Kościoła Parafialnego w 1971roku. Kościół Pana Jezusa Dobrego Pasterza to kościół parafialny, znajduje się w Krakowie na Prądniku Czerwonym. Zbudowany został w latach 1971-1979, w miejscu rozebranego kościoła drewnianego z 1923 r. Wtedy nie przypuszczałam nawet że ten człowiek zostanie Papieżem.... Dorosłam założyłam rodzinę i z własnymi dziećmi kolejny raz spotkałam Go na żywo  9 - 10 czerwca 1987 roku podczas III pielgrzymki do Polski gdy jako Papież  Jan Paweł II  był w Tarnowie mieście w którym mieszkam... a dziś będzie on Błogosławionym w  6 lat po Jego śmierci / papież Jan Paweł II umiera w Watykanie - kwietnia 2005 roku
Myślę, że to wielkie wydarzenie za sprawą wielkiego Polaka w historii całego chrześcijańskiego świata i chyba nie tylko...



Nigdy nie jest tak, żeby człowiek, 
czyniąc dobrze drugiemu, tylko sam był dobroczyńcą. 
Jest równocześnie obdarowywany, 
obdarowany tym, co ten drugi przyjmuje z miłością. 
(Jan Paweł II - Płock, 8 września 1991)  

1 komentarz:

  1. Witam, bardzo ładny blog.

    zapraszam do nas: ewadabrowska.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).