Obserwatorzy

piątek, 15 kwietnia 2011

Piątkowo i przedświątecznie ....

Ależ mnie tu długo nie było !... Niestety czasem nie wszystko zależy od nas.
Na początek dziękuje pięknie wszystkim za odwiedziny i za życzenia zdrowia bo tych w moim przypadku nigdy za wiele ... Dziękuję!!!
Teraz też tylko wpadam na chwilkę pozaglądać gdzie co u kogo rozkwita na wiosnę  i zabieram się za przedświąteczne porządki. Nie miałam w tym roku zbyt wiele czasu a i fizycznych możliwości na radosną twórczość świąteczną , ale mimo to co nieco udało mi się zrobić.
Z dziećmi świąteczne króliczki z kaszy...
Dla znajomych kilka karczochów... było ich więcej ale zdjęcie zrobiłam tylko dwóm.
A poza tym zajmowałam się robieniem kartek które wraz z życzeniami świątecznymi  polecą do najbliższej rodziny i przyjaciół rozsianych po Polsce i Świecie.




Karteczki to kolorowy galimatias w nieznanej technice, którego motywem przewodnim jest jajko - symbol życia i Świąt Wielkanocnych. Jak widzicie użyłam różnorodnych "przydasiów": wzorków z wykrojników, serwetek papierowych z motywem jajka, kolorowych papierków do skrapbookingu ,kolorowych wstążeczek, kawałeczki sizalowego sznurka i stckersy jak się nad tą mieszaniną posiedzi to można coś wymyślić... mnie udało się wymyślić właśnie takie karteczki . Na dziś to wszystko, ale przed Świętami wpadnę na pewno by złożyć wszystkim życzenia.

4 komentarze:

  1. Hej Ewuniu - skoro Ty nie mając czasu zrobiłaś tyle cudowności to nie mogę sobie wyobrazić ile byś zrobiła gdybyś miała dużo czasu. Króliczek mnie zachwycił! Kartki wszystkie śliczne - te w kratkę na pierwszych kartkach wyglądają jakby były wypukłe. Jak osiągnęłaś taki efekt?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Aniu ...co do tych jajeczek to wyszperałam w domu, kupione przed kilku laty na jakiejś wyprzedaży za 1zł jajeczka z materiału wypełnione cieniutką gąbeczką...i doczekały się wykorzystania... zawsze mówię ze nigdy nie wiadomo co i kiedy może się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj rozumiem Cię kochana - niektóre drobiazgi dłuuugo u mnie czekają na swoją kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, królik z kaszy wymiata jak nic!!!
    A z kartek jak wiesz te z kraciastymi jajcami zgrnęłabym

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).