Obserwatorzy

piątek, 18 marca 2011

Piątkowy wieczór...

Witam po dłuższej przerwie... Dziękuję wszystkim za to, że czasem do mnie zaglądacie... Coś ostatnio nie mam weny, ani kondycji fizycznej do twórczej zabawy. wiem to minie, ale jak na wszystko, na to też potrzeba czasu... W pracy zamieszanie... zaczął się ruch służbowy w oświacie, więc każdy martwi się czy będzie miał nadal pracę... a ja muszę podejmować czasem niełatwe decyzje ... no cóż taka czasem niewdzięczna rola "szefa". :(
Ale nie wszystko jest smutne... Przyjaciółka mojej córki urodziła śliczne bliźniaczki dwie maleńkie dziewczynki Wiki i Niki widziałam zdjęcie i tak mnie to nastroiło optymistycznie że zrobiłam dwie karteczki z bliźniaczkami...

 To wiosenna wersja...

a to wersja ażurowa... obydwie karteczki w technice pergaminowej, kolorowane pisakami Art&Graphic...
To pojedynczy stempelek firmy Magnolia, jak na razie mam trzy stempelki , dwie rożne  Tildy i jednego Edwina. Bardzo lubię te stempelki , więc wypróbowałam metodę komponowania stempelka tak by z jednej postaci powstały bliźniaczki i udało się :)
A to kolejna karteczka z Tildą tym razem pojedyncza postać...
Na razie to tyle tildowania.... :-)
Aaaa... zapomniałabym wkleić calineczkową karteczkę którą zrobiłam do marcowej zabawy na pergaminart

Znowu przez jakiś czas mnie nie będzie ... muszę się podleczyć, ale czekam na wasze odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam cieplutko wszystkich odwiedzających i do zobaczenia :-)

4 komentarze:

  1. Śliczne Tildy! Jak je oglądam u Ciebie czy u Jutki, to mnie strasznie korci żeby sobie chociaż jedną taką dziewuszkę sprawić :D
    I wracaj do zdrowia biegusiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne tildy bardzo ładnie je pokolorowałaś szczególnie te bliźniaczki niebiesko zielone mnie zauroczyły ...niech wena wraca i dobre samopoczucie też każdy ma swoje słabsze dni ...takie życie a "nasze " rękodzieło jest jak lekarstwo prawda pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności. Życzę zdrowia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się na te karteczki napatrzyć :) Zdrówka! :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).