Obserwatorzy

wtorek, 22 lutego 2011

Wtorkowe popołudnie...

Brrr... zimno, coś ta zima nie chce się z nami pożegnać, choć z drugiej strony pięknie na dworze gdy mrozik i śnieg tak pięknie skrzy się w słońcu.
Ostatnio jakoś wiele nie robię nowych kalkowo - papierowych rzeczy... pewnie wena zapadła w ciąg dalszy zimowego snu :)
Zrobiłam jedną pergaminową  karteczkę w klimacie retro na narodziny dzidziusia...ale pokarzę wam tylko pergamin bo kartkę kończyłam późno w nocy i nie mogłam jej już zrobić zdjęcia...poleciała do dzidziusia :)

wzorowałam się na starej kartce chyba z 1936 roku a koronkę zrobiłam wg własnego pomysłu.
Natomiast w kolejnej edycji wymiany ATC  TU , której tematem było również RETRO zrobiłam dla Maggi (Magdy), którą wylosowałam do wymiany , ATCiaka z uliczną latarnią.
 Szkoda, że można je spotkać u nas już tylko na starym mieście, a rekonstrukcje stojących latarni w naszym Parku Strzeleckim... są takie romantyczne :)
Zabrałam się też w tym tygodniu za przedwiosenne prace przy mojej drugiej pasji... storczykach i hojach, to kolejna moja pasja... sukcesem dla mnie jest to że hoje rosną... i mam nadzieję że znów zakwitną, a storczyki... kwitną na okrągło już od kilku miesięcy oto dwa z nich...
To na dzisiaj tyle wieści z mojego małego świata... Dziękuję wam za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

6 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka i ATC iak wyszedł superowo naprawdę taki retro. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. obie prace sliczne, a storczyki jeszcze dlugo beda kwitly patrzac na ilosc paczkow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hiya - There is a blog award for you here:-

    http://michellesblogandcards.blogspot.com/2011/02/blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful, thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/02/march-kit-preview-day.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu ogromnie podoba mi sie ta urodzinkowa wzorowana na starej kartce

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).