Obserwatorzy

środa, 9 lutego 2011

Środowo i wieczornie...

Wreszcie uporałam się z praca, która wzięłam na ferie do domu. Uporządkowawszy swoja pracownię po małym remoncie... przybyło nieco półek mogłam oddać się temu co lubię najbardziej... Na www.pergaminart.pl
już jakiś czas temu było wyzwanie..."moja miłość do..." bardzo ciekawy i ogromnie pojemny temat. Jest kilka osób i dużo rzeczy które kocham. Wybrałam tym razem ogrody i stare domy w nich ukryte... mogłabym stać i godzinami je podziwiać na żywo o każdej porze roku...zawsze są piękne. Ale postanowiłam pokazać moją miłość nieco inaczej. Jest taki pan Michael Powell  robi fantastyczne projekty haftu krzyżykowego ... jestem pod ich urokiem, choć ostatni sama niewiele haftuję. Narysowałam więc mój ogród mając w pamięci jeden z jego projektów i przeniosłam go na pergamin. Podcieniowałam wytłoczyłam dorobiłam skromną ramkę i pokolorowałam pisakami Art&Graphic.... a oto efekt mojej pracy 11,5x16,5 cm

4 komentarze:

  1. Śliczna super malowanie aż chciałoby się przejść po takim ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo cieszę się, że wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta praca i inne. Pozdrawiam ciepło i gratuluję klimatycznego miejsca w sieci.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).