Obserwatorzy

sobota, 15 stycznia 2011

Urodzinowo...

Mam dziś dużo wolnego czasu. pogoda paskudna, pada deszcz. Za oknem mimo, że styczeń to wygląda jakby była jesień. A ja dziś mam urodziny... które??? lepiej nie mówić. ale przecież to nie jest najważniejsze... ważne że mam wokół siebie wielu wspaniałych ludzi... rodzina, przyjaciele i wielu znajomych z sieci od których dostaję od samego poranka mnóstwo serdecznych życzeń... wierzę,że wszystkie się spełnią :) Z tej okazji zrobiłam sobie kolejnego mojego Anioła Stróża... a co? niech jest i mnie pilnuje

Mój anioł powstał przy pomocy maszynki Bigshot i szablonu, oraz siateczki do perforacji pergaminu kupionej w sklepiku na pergaminart,pl TU gdzie zapraszam miłośników pergaminu...
To na dzis tyle... świętuję dalej i zabieram się za robótki najbardziej dla mnie przyjemne.... papierki i kalka

6 komentarzy:

  1. Ewa, wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i dużo zdrowia, piękny anioł i niech Cię strzeże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu, cudnościowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za odwiedziny i cieszę się ,że wam się podoba mój Aniłek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is absolutely beautiful.. I have never seen anything like it and sure would love to know how you made it.. And though it is late, Happy Birthday Eve..
    Hugs, Jean bhempel55@aol.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).