Obserwatorzy

środa, 12 stycznia 2011

Może nie ładnie jest sie chwalic ale właśnie śię dowiedziałam że zdobyłam Candy to naprawdę słodka wiadomość, bo jeszcze w zyciu nic nie udało mi się zdobyć tą drogą... Więc ogromnie się cieszę.

Wreszcie tez udało mi sie zrobić pierwsze Magnoliowe karteczki. Użyłam do ich zrobienia tego co miałam wiec pewnie nie są najpiękniejsze, ale moje i z tego się cieszę...



Niestety  nie mam pieczątki więc korzystałam z wydruków Magnolii, ale pewnie z czasem się dorobię jakiejś ślicznotki na własność :)

3 komentarze:

  1. Your cards are real pretty and you colored Tilda beautifully. Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi thankyou so much for becoming a follower & entering my candy. Thought I would pop over to thankyou. Love your cards they are fabulous I cant wait to see more. Take care hun.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za odwiedziny i dołączenie do przyjaciół. Chętnie będę odwiedzać wasze wspaniałe blogi

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).