Obserwatorzy

sobota, 8 stycznia 2011

Minął pierwszy tydzień nowego roku...

Czas szybko biegnie, ani się człowiek nie obejrzał a tu już minął tydzień nowego roku ...jaki będzie chyba tylko wróżki co nieco na ten temat wiedzą. Dla mnie zaczął się nieźle...od wielu nowych prezentów do mojego hobby.
Po pierwsze mam upragnioną maszynkę Bigshot
Po drugie do maszynki dostałam dwa komplety wykrojników... ze względu na moje "łapy" to duże ułatwienie w wycinaniu może z czasem dorobię się kolejnych ;) 

Po trzecie mam tez płytki do wygniatania wzorków na kartonikach...próbowałam .. strasznie fajna zabawa :)





No i na koniec ... chociaż pewnie od tego trzeba było zacząć pokolorowała kilka postaci Magnolii niestety nie mam jeszcze pieczątek...ale niedługo mam urodziny wiec może ktoś z moich bliskich się domyśli i znów dostanę prezent...:) Te dostałam wydrukowane więc pokolorowałam pisakami Art&Graphic, które sukcesywnie kompletuję... wyszło jak wyszło na pewno do czegoś się przydadzą...


Magnolie wymagają jeszcze wykończenia ale tyle radości sprawiło mi ich kolorowanie ze chciałam je pokazać nim będą ukończone i zostaną doklejone do gotowych kartek... wiem ze niektórym brakuje w Magnolii wyrazu Twarzy, ale dla mnie to fajne i pobudza wyobraźnie... próbowałam kiedyś dorysować usta i nos...niestety rezultat był marny i nie bardzo mi się podobał ...wolę takie. To na dzisiaj wszystko ... Pozdrawiam wszystkich odwiedzających ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).