Obserwatorzy

środa, 1 grudnia 2010

Śnieznie, zimowo i znowu środa

Uff...ale nas zasypało. Pogoda prawdziwie zimowa, mróz szczypie w uszy, śnieg sypie prawie bez przerwy a ja kolejny raz byłam w Krakowie. Jeżdżę raz w miesiącu na zastrzyk, uczestniczę w programie leczenia preparatem   biologicznym. Od kilku lat choruję na RZS, to reumatoidalne zapalenie stawów, bardzo nieprzyjemne choróbsko. Na szczęście to biologiczne leczenie mi pomaga...jest już lepiej, więc zaczęłam zabawę z pergaminem...powolutku mam nadzieję dojść do formy.
Na razie zrobiłam karteczkę świąteczną na grudniowe wyzwanie pergaminartu oto ona. Miało być z użyciem pergaminu, koloru czerwonego lub niebieskiego, wstążki, okrągłego kształtu i metalowego elementu. Po skomponowaniu tych elementów wyszła taka karteczka. Trzymajcie za mnie kciuki żeby udało mi się pokonać to paskudne RZS

5 komentarzy:

  1. Karteczka wyzwaniowa jest super!!!!!!! a reumatyzm to wstretne chorobsko, u mnie moze nie jest jeszcze tak zle ale .....ale czuje ze jest.
    Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka. Ja dzięki bogu na razie romantyzmu nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczynki za odwiedziny,romantyzm to pożądana cecha, reumatyzm nie koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautifully done!! Happy Holidays to you and your family and blessings in the New Year 2011

    Hugs,
    Vickie

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh this parchment work is so beautiful!! Thanks for visiting me at my blog and I wish for you and yours a marvelous New Year!! Hugs...Jacque

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).