Obserwatorzy

środa, 17 listopada 2010

Witam Środowo i jesiennie

Dziś pochmurno, wilgotne powietrze więc usiadłam w moim kąciku, żeby poprawić sobie nastrój. Koleżanki z forum pergaminart.pl wymyśliły świąteczne karteczki i nazwały je składane...postanowiłam i ja poskładać kilka kartek. Z pergaminem jeszcze nie mogę powalczyć bo dłonie jeszcze niezbyt sprawne więc... przygotowałam sobie kilka obrazków o świątecznej tematyce, kilka dziurkaczy ozdobnych, kolorowych kartoników i tak oto powstały moje składane karteczki...
Wszystkie obrazki to reprodukcje jednego z moich ulubionych autorów Farrendiza, bardzo pasują do nastroju Świąt Bożego Narodzenia.

2 komentarze:

  1. I wyszły śliczne karteczki. Pozdrawiam i duuużo zdrowia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Such cute cards, love that vintage feeling :)
    Thank´s for following my blog, it´s an honour :)
    Hugs

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).