Obserwatorzy

piątek, 12 listopada 2010

Piątkowo i już nieco w świątecznym nastroju...

Dziś pogoda w kratkę, raz deszcz, raz słoneczko... A mnie naszło na świąteczne kartkowanie. Ponieważ moje ręce są jeszcze niezbyt sprawne to pomagam sobie maszynką BigShot i ozdobnymi dziurkaczami. przy użyciu tych narzędzi i odrobiny wyobraźni zrobiłam kilka kartek już świątecznych którymi w odpowiednim czasie obdaruję rodzinę przyjaciół i znajomych, a teraz pokarzę je wam.
To początek mojej pracy nad świątecznymi kartkami, ale żeby zdążyć ze wszystkim trzeba było już zacząć

5 komentarzy:

  1. Śliczne kartki, szczególnie te quillingowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anisa cieszę się że mnie tu odwiedzasz i podobają Ci się moje robótki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje karty są wyjątkowe! W wielu pięknych choinek! Jak wiele! Masz świetny gust! Ewa Gratulacje!
    Dziękuję za komplementy. : D - Kisses Francji - Catherine

    OdpowiedzUsuń
  4. Your Xmas trees are all so beautiful! Great work and thanks for kind comment on my blog!
    Have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).