Obserwatorzy

niedziela, 17 października 2010

Znowu niedzielnie, ale zimno i jesiennie

Pogoda ponura...na zewnątrz zimno więc wyjść się nie chce z domu. Leczę swoje przeziębienie i bawię się papierkami. Na pergaminart.pl było podwyzwanko październikowe "Robimy jesienne porządki". Ja też zabrałam się za porządkowanie resztek, które zostały po zrobieniu kartek. Plączą sie po pudełku kawałeczki kartoników, kalki i papierków, złote resztki po stickersach więc nie pozostało nic innego jak coś wymyślić, tym bardziej ze moje koleżanki pokazały tyle rożnych pięknych i pomysłowych prac. I tak niepostrzeżenie powstało z moim udziałem kilka resztkowych zakładek, Spodobała mi się ta zabawa więc pewnie jeszcze coś powstanie,

1 komentarz:

  1. Baw sie razem z nami, bo dla Ciebie......
    slicznie wychodza te porzadki u Ciebie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).