Obserwatorzy

niedziela, 24 października 2010

Słonecznie i niedzielnie

Minął tydzień, czas pędzi nieubłaganie, a ja czekam żeby wreszcie przestały mnie boleć stawy... jednak jak patrzę za okno to zaraz humor mi wraca... słońce, w miarę ciepło ...przepiękna Polska Złota Jesień. Tak sobie siedziałam wczoraj w swoim pokoiku i zrobiłam karteczki nie trzeba było wiele wysiłku fizycznego bo dostałam w prezencie Big Shota to wycinanie stało się w miarę proste...a potem tylko poskładać dobrać elementy i gotowe...może nie piękne, ale moje. Nawet moim ulubionym Magnoliom dorysowałam buźkę, bo nie mam oryginalnych pieczątek więc narysowałam cienkopisem..
Dokończyłam też kartkę pergaminową z okazji ślubu...wzorek jest mój a ażurek zrobiłam przy pomocy siatki kupionej w sklepiku pergaminartu...mam nadzieję że będzie się podobać.
Pozdrawiam wszystkich którzy tu zaglądną i do następnego spotkania

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).