Obserwatorzy

środa, 18 sierpnia 2010

Środowo i pochmurnie


Dziś pokarzę wam karteczkę, którą robiłam dla mojej instruktorki pergaminart z TU ZAPRASZAM  w podziękowaniu za naukę trudnej sztuki cieniowania.
No niestety urlop nie urlop skończył mi się i do pracy czas. A tu...od początku zamieszanie, bo wszystko potrzebne na wczoraj...Więc ostro zabieram się do pracy, ale popołudniami w domu zawsze muszę wygospodarować odrobinkę czasu na swoje przyjemności... nie zawsze one są związane z kalką i papierkami...często jest to ciekawa lektura, albo długi spacerek z moim psem, który jak wracam z pracy cieszy się jakby nie widział mnie z miesiąc....i to jest cudne.
Cieszę się ze odwiedzacie mnie czasem a i ja do was zaglądam z przyjemnością i zaciekawieniem czym teraz się zajmujecie.

4 komentarze:

  1. Witam Ewarost,
    Dziękujemy za wiadomość. Jesteś zawsze mile widziane na moim blogu!
    To osiągnięcie jest wspaniały! Gratulacje
    Catherine Hugs (Francja)
    Tłumaczenie przez Google

    OdpowiedzUsuń
  2. All your work is absolutely beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautifully executed! (Could you please add a translater to your blog?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za odwiedziny, Amanda miałam problem techniczny,ale już wstawiłam translator więc będzie łatwiej zrozumieć się wzajemnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).