Obserwatorzy

sobota, 28 sierpnia 2010

Sobotnio i deszczowo

I kolejny tydzień minął a ja nie miałam czasu nic napisać...nie wiem jak to się stało. Ale cieszęsię że udało mi sie sprostać wrześniowemu wyzwaniu na moim ulubionym forum TU. Wyzwanie polega na stworzeniu torebki z pergaminu według wzoru zapożyczonego lub własnego. Przypomniałam sobie ze jako dziecko miałam taką torebeczkę z Cepelii tyle ze była ze skóry i ozdabiana metalowymi koralikami. Usiadłam i opracowała swój wzór na taką torebkę...powstała tym sposobem z dwóch rodzajów pergaminu p0marańczowy 90g i białego 160g. ozdobiłam ją mini kwiatuszkami z plastiku. Rysowałam bezpośrednio na kalce więc teraz muszę opracować wzór...sama tego nie zrobię, będę prosić o pomoc męża jak znajdzie chwilkę czasu. niestety jeżeli chodzi o komputer wiele jeszcze muszę się nauczyć..
To jest przód mojej torebeczki...
A tak wygląda z tyłu i z boku.

2 komentarze:

  1. cepelie, chciałyby by u nich były takie cuda ;-)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bonjour Ewarost,
    Superbe sac à main ! La forme est très originale ! Très beau travail ! Félicitations !
    Bises de Catherine (France

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).