Obserwatorzy

niedziela, 15 sierpnia 2010

Niedzielnie



Ojej wczoraj skończyłam zakładać swój kącik a już mam 2 obserwatorów,,, Witam serdecznie :)
Internet to niesamowite zjawisko komunikacyjne...mimo, że tak jak ja nie jestem poliglotą i kiepsko znam języki obce (choć bardzo tego żałuję) mogę mieć kontakt z ludźmi z niemal całego świata za pomocą Translatora Google.
Kiedyś mój mąż założył mi stronę internetową tutaj można ją zobaczyć i dowiedzieć sie nieco więcej o mnie i moich zainteresowaniach.
Niestety nie jest aktualizowana ... mąż nie ma czasu, a ja nie potrafię więc tak sobie istnieje w sieci, ale dobrze ze jest.

2 komentarze:

  1. Witam Ewarost,
    Dziękuję bardzo za wprowadzeniem na moim blogu i dziękuję za rejestrację.
    Zamieszczam wiadomość dla Ciebie i dodałem mój blog znajomymi.
    Dobry tydzień.
    Catherine (Francja
    ♥♥♥
    Tłumaczenie przez Google

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, podoba mi się Twój blog.:)będę tam zaglądać.Ewa /Polska/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).