Obserwatorzy

czwartek, 18 stycznia 2018

3/2018 60 lat konczy się raz....

Właśnie kilka dni temu dostąpiłam tego zaszczytu 😂 a z tej okazji ogromnej niespodzianki 😀 Moje dzieci postanowiły przyjechać by uczcić ze mną wspólnie ten szczególny dzień 😌 Kochane dzieci 💕
Kilka migawek z tej imprezki ...


Moje dzieci 👫 (córka i syn) ...


 Najstarszy (mama) i najmłodszy przedstawiciel rodziny (wnusio)


Niestety wszystko co dobre szybko się kończy, odwiedziny trwały kilka dni i ... żyje się dalej 😊
Jestem dzieciom bardzo wdzięczna za taką piękną niespodziankę ... Mieszkają ponad 2000 km ode mnie i udało im się wszystko zgrać w czasie a co najważniejsze utrzymać w tajemnicy 😄
Tak chciałam się podzielić tą wiadomością...
W ogrodzie lekko biało, delikatnie mroźno, moje pelargonie już wzeszły , ale mają chyba zbyt mało światła ... muszę je nieco ochłodzić bo zbyt wybujają.
Pozdrawiam serdecznie 👍

4 komentarze:

  1. Wspaniała rodzina. Kochane są Twoje dzieci. <3 Miło się patrzy. Cieszę się, że tak cudownie spędziłaś dni. Życzę Ci zdrówka, wielu takich radosnych momentów. Życzę poczucia spełnienia. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO.<3

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat! 100 lat! drowia Ewuniu bo ono jest dla nas najważniejsze. Kochane dzieci, że zrobiły Ci tak wspaniałą niespodziankę. To najpiękniejszy prezent:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).