Obserwatorzy

środa, 15 listopada 2017

5/17 Pierwszy szron...



Tak przywitał mnie dziś poranek... ale zaraz na chwile wyszło słoneczko i wszystko stopniało... to taka zimowa zapowiedź... nie zapomniałam o was i przyjdę :)

Ponieważ w ogrodzie już większość zrobiona tylko jeszcze opatulić róże ... To taka mała retrospekcja pracy moich rączek i dobrych serc dziewczynek z Forum ogrodniczego

2015 - jesień


2016 jesień


2017
 przybyło rożnych roślin, niektóre się rozrosły i ten kawałek zaczyna przypominać ogród ...


Marzy mi się taki ogród pełen kwiatów, krzewów, drzew, owadów i ptaków... wydaje mi się, że jestem na dobrej drodze :)

A teraz moja różana kolekcja nie ma ich zbyt wiele ale już kilka się uzbierało...

New Down
Amadeus
Artur Bell

Ballerina 


 Augusta Luiza


 Carina
Snow Waltz

Sherlok Holmes
Natasha Richardson
Cleir Martin
Hot Chocolate
Lykkefund

Mam jeszcze kilka innych, ale albo jeszcze nie kwitły, albo zagościły w ogrodzie tej jesieni... nie wszystkie mają nazwy niektóre to NN... W kolejnych postach będę wspominać inne roślinki z mojego wiejskiego ogródka. :)




5 komentarzy:

  1. Sporo różanych krzewów zdążyłaś już Ewuniu nazbierać. Widać, że dobrze im u Ciebie bo pięknie się rozrastają. W oczekiwaniu na nową wiosnę możemy tylko wspominać i marzyć, ale to też przyjemne :)
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewciu, że zaglądasz ... róży już mam kilkanaście (w tym 4 staruszki). ale teraz muszę poczekać jak będą sobie radzić , Wiosną zaproszę do ogrodu trawy... taki mam plan :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię szron. hehe Dodaje światu magii. Przepiękne kwiaty posiadasz w ogrodzie. No cudne. Marzy mi się ogród pełen barw. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i uwierz w marzenia... Jak czegoś bardzo chcesz to się spełni :)

      Usuń
  3. Nie mam róż w swoim ogrodzie, więc z przyjemnością obejrzałam Twoje, są śliczne i dorodne. Szczególnie mnie ujęły Ballerina i Lykkefund.
    A oszronione ogrody wyglądają bajkowo.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).