Obserwatorzy

niedziela, 1 października 2017

01/17 Zima, Wiosna, Lato... i znów Jesień ...

Ach życie nikt nie wie co komu pisane ... Teraz mi pisane z wyboru życie na wsi... i jest to mój najlepszy wybór. Wreszcie na stare lata jestem spokojna, że nawet jak zdrowie już całkiem klapnie to i tak będę mogła wyjść (wyjechać) z domu bez przeszkód i barier architektonicznych... dookoła cisza spokój... Szczęśliwe moje zwierzaki i my 😌

Po roku czasu kilka fotek z mojego miejsca na ziemi ...
















6 komentarzy:

  1. Witaj Ewuniu! i Ty piszesz coś więcej niż posty na FO😍
    Widzę, że od lat więc mam trochę do przejrzenia.
    Czy różowy kwiatuszek to różowa gaura? jeżeli tak to jak długo jest u Ciebie, bo podobno jest trudna do zimowania.
    Pozdrawiam serdecznie i dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak wyszło Marysiu, że coś skrobie tak z mniejszymi lub większymi przerwami... ostatnio coś się wkradło i zniknęli u mnie wszyscy obserwatorzy (było ponad 90)... no cóż przepadło :(
      To różowe to Gaura mam ja od wiosny tak samo jak i białą ... spróbuję je przezimować... wiosną zobaczymy co z nich zostało :)

      Usuń
  2. Witaj Ewuniu. Dziękuję, że się odezwałaś :)
    Pamiętam jak marzyłaś o małym domku z ogródkiem a teraz masz całe to dobro na wyciągnięcie ręki. Jednak marzenia się spełniają! Pięknie i sielsko tam u Ciebie, mam nadzieję że i zdrówko dopisuje.
    Witryny obserwatorów zniknęły na wszystkich blogach, myślę że to jakiś błąd i wkrótce wszystko wróci do normy. Ściskam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Ewuniu że pamiętasz... Ten czas tak szybko biegnie i już minęło 2 lata jak mieszkam w moim ulubionym miejscu... i teraz wiem że żyję, lepiej późno niż wcale :)

      Usuń
  3. Ach jak masz uroczo w ogrodzie. Marzenia się spełniają!
    Pozdrawiam Ania/Pawanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu... moje się spełniły... późno bo późno, ale spełnione :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).